niedziela, 23 lipca 2017

"Kiedy będziesz w ciąży?" czyli moda na "cudze" dziecko



No właśnie, najmodniejsza moda chyba dziś, to moda na posiadanie “cudzego” dziecka. Czemu cudzego? A jak często słyszysz teksty typu: “kiedy będziesz w ciąży”, “już tyle po ślubie i nie mają dzieci”, “jest w ciąży bo siedzi w ławce w kościele”.
Taaa… no właśnie.. ja słyszę bardzo często pytania “kiedy będę dzieci planować”, odpowiadanie durnymi tekstami np. “nieplanowane też są fajne” już mnie nudzą. No ale jakie pytanie taka odpowiedź.


Ludzie nie mają swojego życia, więc starają się żyć życiem innych. Ludzie chodzą za tobą, ględzą, kwękają, jakby mogli to by do łóżka wleźli, i tak do znudzenia. A gdzie są później te wszystkie ciotki i wujki, kiedy trzeba wstać do dziecka w nocy?? Kiedy trzeba zmieniać pieluchy, karmić co 3 godziny, i stale pilnować.. wtedy to ich nie ma…
Program 500+ jakoś też mnie nie przekonuje. Polska nie jest “dojną krową”, pieniądze na program 500+ też będą miały swój koniec, a wtedy nie zajdziesz do premiera i nie powiesz: “to są moje dzieci, ja już się z nich nakorzystałem, nie mam za co dalej utrzymywać, teraz pan może przejąć je po mnie”. W 2013 roku w czasie debaty nawet na ten temat wypowiadał się Jarosław Kaczyński “Trzeba dążyć do tego, by posiadanie dzieci stało się pożądane i modne “. Największy ekspert w tej dziedzinie, który na wychowaniu miał jedynie kota.
Są ludzie, którzy te pytanie będą Ci zadawać w nieskończoność. Nikt z nich się nie zastanawia nad tym ile może innych powodów dla których nie masz dzieci, warunki genetyczne, choroby, leczenie, niepłodność itp. Kiedy sam zadasz następnym razem te jedno głupie pytanie, ugryź się w język, bo może akurat to może ranić najbardziej..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz